ازدواج دختری با یخچال رومیزی شیشه ای که همه را متعجب کرد

یخچال رومیزی شیشه ای و فریزر یکی از رایج ترین لوازم خانگی است. هنگامی که آنها خراب می شوند، مکانیک های یخچال برای عیب یابی و تعمیر فراخوانی می شوند.

اکثر شرکت‌هایی که مکانیک یخچال را استخدام می‌کنند، متقاضیان را ملزم می‌کنند که آموزش‌هایی را از یک مدرسه تجاری یا کالج محلی، مانند دانشیار علوم کاربردی در تعمیرات اصلی لوازم خانگی یا گواهی در تعمیر یخچال دریافت کرده باشند.

مکانیک یخچال یخچال ها را بررسی می کند و در صورت لزوم آنها را تعمیر می کند. برای تبدیل شدن به یکی، احتمالاً به تحصیلات پس از متوسطه نیاز دارید، احتمالاً در یک کالج محلی یا مدرسه تجارت. این رشته با نرخ متوسط در حال رشد است.

مکانیک یخچال یخچال ها و دستگاه های مشابه را نصب، بازرسی و تعمیر می کند. نصب یخچال به دلیل مسائل مربوط به سیم کشی، برق و فضا می تواند یک فرآیند پیچیده باشد.

مکانیک های یخچال در مورد بهترین مکان برای نصب و نگهداری توصیه می کنند. زمانی که یخچال ها نیاز به تعمیر دارند، مکانیک های یخچال از تخصص خود استفاده می کنند تا بفهمند چه مشکلی دارد. در بیشتر موارد، آنها می توانند با بررسی دقیق دستگاه تنها با استفاده از چشم و گوش خود، مشکل را مشخص کنند.

مکانیک های یخچال تا حد زیادی از ابزارهای دستی مانند پیچ گوشتی، چکش و آچار در کار خود استفاده می کنند. برخی از کارهای سخت ممکن است به استفاده از تجهیزات لحیم کاری نیاز داشته باشد.

مقررات فدرال و ایالتی مکانیک یخچال را ملزم می کند تا انتشار مواد شیمیایی مورد استفاده در فرآیند تبرید را که ممکن است برای محیط زیست مضر باشد ردیابی کند.

بسیاری از کالج های محلی و مدارس تجاری برنامه هایی را برای کسانی که علاقه مند به تبدیل شدن به یک مکانیک یخچال هستند ارائه می دهند. اکثر برنامه ها تبرید را با تعمیر گرمایش و تهویه مطبوع ترکیب می کنند.