استفاده از الیاف طبیعی برای جذب بیشتر آب

طبق یک انتشار خبری در سال 2011 توسط کمیسیون اروپا، الیاف طبیعی مانند الیاف گیاهی یا پشم را می توان برای “ساخت جاذب های صوتی پایدار که به جلوگیری از آلودگی صوتی کمک می کند” استفاده کرد.
می تواند به اندازه الیاف ساخته شده از مواد معدنی و پلاستیک بر رومیزی ترمه موثر باشد.
بنابراین، به عنوان مثال، یک سفره نخی و رومیزی ترمه سنتی یزد می تواند یک راه موثر برای کاهش سر و صدا در یک رستوران باشد. به همه چیزهایی که در یک رستوران می گذرد فکر کنید.
بشقاب ها را هنگام سرو روی میزها می گذارند و کارد و چنگال و لیوان ها را دائماً توسط مشتریان برمی دارند و می گذارند.
همه اینها بخشی از شلوغی یک رستوران شلوغ است، اما کاهش این سر و صدا می تواند فضای آرام تری ایجاد کند و به مشتریان کمک کند تا در سطح راحت با یکدیگر صحبت کنند.
یک رومیزی پارچه ای ضخیم و رومیزی سرمه دوزی به عنوان مانعی بین همه اینها و میز عمل می کند و به طور کلی با پوشاندن سطوح سخت صدا را جذب می کند.
در حالی که واضح است که میزها بین هر سرویس تمیز می شوند، داشتن یک سفره و رومیزی سنتی اصفهان روی میز بهتر از نداشتن سفره است.
در عجله یک رستوران شلوغ، کارکنان ممکن است فقط قبل از رسیدن مشتری بعدی، میز را به طور مختصر پاک کرده باشند.
اگر رستوران شما به جای آن از سفره استفاده می کند، آن را بین هر بار نشستن جایگزین می کنند، بنابراین لازم نیست نگران پوشیده شدن سطح میز با غذا و باکتری باشید.
اگر کسی یک لیوان شراب را روی سطح جامد یک میز بریزد، به سرعت پخش می شود. شما نمی خواهید آن را تا لبه میز پخش کنید، بنابراین مشتری با شراب در تمام دامان خود پایان می یابد.
سفره های پارچه ای مایع را جذب می کند تا از پخش شدن آن جلوگیری کند. در حالی که سفره های کاغذی ممکن است کمی مایع را جذب کنند، اما همیشه با یک رومیزی پارچه ای نتیجه بهتری خواهید گرفت.
  • منابع:
    1. Here’s Why You Should Use Cloth Table Linens In Your Restaurant
  • تبلیغات: 
    1. شامپو بدنی که مسی از آن استفاده می کند
    2. خرید ارزان پارچه کتان طوسی عمده
    3. تنها راه کمک به رفع نوسانات قیمت دلار!
    4. جوان ترین موسس کارخانه معروف را بشناسید