استفاده از فوم پنج سانتی روشی مناسب جهت خشک کردن میوه های صنعتی

فوم پنج سانتی پلی اورتان در خط مقدم ساخت و ساز قرار ارد.
در عایق کاری و آب بندی ساختمان های مدرن، بدون فوم پلی اورتان نمی توانید مدیریت کنید.

اگرچه فوم ها مدت زیادی است که در بازار وجود داشته است، اما دائماً از تولید کنندگان خواسته می شود تا در مورد نحوه عملکرد فوم و معیارهای انتخاب مناسب برای زمینه خاص توصیه کنند.

پلی اورتان پلیمری مصنوعی در نیمه دوم دهه 1930 در آلمان کشف شد و ده ها سال بعد، یک ماده فوم سفت و سخت برای عایق در ایالات متحده معرفی شد.

از آنجایی که پلیمری است مقاوم در برابر مواد شیمیایی، شرایط آب و هوایی و سایش مکانیکی، روش تولید آن نسبتاً ساده است و زمینه های کاربردی فراوانی دارد.

هیچ جایگزین بهتری برای پلی اورتان در ساخت و ساز یافت نشد. فوم پلی اورتان با کیفیت بالا با تخلخل ریز، ساختار یکنواخت، پایداری خوب اتصال، چسبندگی بسیار خوب به بستر و سخت شدن سریع مشخص می شود.

به زبان ساده فوم های پلی یورتان تک جزئی به دو دسته پایه و فوم های مخصوص تقسیم می شوند.

فوم های پلی اورتان در درجه اول برای عایق کاری، آب بندی و پر کردن در نظر گرفته شده اند. فوم ها نمی توانند عملکرد باربری را انجام دهند و برای تثبیت مناسب نیستند.

لازم است قوطی فوم را قبل از استفاده 20 بار تکان دهید تا مواد با هم مخلوط شوند و از ساختار فوم خوب اطمینان حاصل شود.

سپس قوطی باید وارونه شده و روی تفنگ پیچ شود. اگر قوطی بدون تکان دادن ابتدا روی تفنگ پیچ شود، مقداری گاز خارج می شود. گاز بر عملکرد محصول تأثیر می گذارد و ممکن است مقداری از کف در قوطی باقی بماند.

گاز خطرناک ترین ماده در فوم پلی یورتان است (خطر انفجار)، بنابراین قوطی های فوم باید در حالت عمودی ذخیره و حمل شوند.