بستن کمربند چرم اکوال میزان گردش خون را در بدن بالا می برد

همه ما می دانیم که داشتن زرادخانه ای از کمربند چرم اکوال در کمد خود برای زنان چقدر حیاتی است.

کمربندها می توانند استایل، استعداد و شخصیت را به هر لباسی اضافه کنند.

اما پوشیدن کمربند مناسب در زمان نامناسب می‌تواند باعث شود به نظر برسید که تلاش زیادی می‌کنید یا بدتر از آن، حال و هوای قدیمی‌تری به شما می‌دهد.

آیا نمی دانید چگونه کمربند را با لباس بپوشید؟ بهترین راه برای بستن و پیچاندن آنها به دور کمر چیست؟ برای یافتن پاسخ، این نکات را بررسی کنید.

این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه کمربندها را با لباس‌هایی با طول‌ها و مدل‌های مختلف بپوشید تا هر یک از لباس‌های شما به‌نظر برسد! خود را محدود به شلوار جین یا شلوار نکنید.

این فقط به این نیست که بدانید چه نوع لباسی با کدام نوع کمربند به خوبی ست می‌شود، بلکه در مورد اینکه چه زمانی باید هر نوع کمربند را بپوشید، به این معنی است که به‌جای اینکه از آن بکاهید، استایل شما را برجسته کنند.

احساس نکنید لازم است کمربند همرنگ کفش خود را بپوشید. می توانید یک رنگ را برای لباس کلی خود انتخاب کنید یا با پارچه ای روشن تر توجه را به کمر خود جلب کنید.

کمربند

آیا بستن کمربند با لباس عجیب است؟

هیچ پاسخ درست یا غلطی برای این سوال وجود ندارد، همه چیز به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

برخی از زنان احساس می کنند که کمربندها بیش از حد مردانه هستند و ترجیح می دهند از کمربند با لباس استفاده نکنند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که یک کمربند به خوبی انتخاب شده می تواند رنگی از زنانگی را به لباس اضافه کند.

در نهایت، این شما هستید که تصمیم می گیرید چه چیزی برای شما بهتر به نظر می رسد.

اگر احساس می کنید که کمربندها برای استایل شما مردانه هستند، آنها را با لباس نپوشید!

اگر ترجیح می دهید کمربند را با شلوارک یا دامن نپوشید، بهتر است از پوشیدن آن ها با لباس خودداری کنید.

به خاطر داشته باشید که یک کمربند می تواند یک نقطه کانونی به یک لباس اضافه کند یا ساختار بیشتری را به یک لباس یا دامن بسیار گشاد اضافه کند. ممکن است بخواهید یک کمربند بدون سوراخ در نظر بگیرید.

از طرف دیگر، می توانید یک کمربند ضخیم با لباس ماکسی بپوشید تا اندام شما را برجسته کند. اگر تسمه به اندازه کافی پهن باشد، حتی به استتار مناطق مشکل دار کمک می کند.