توت سفید تازه 1401 که منجر به ریخته شدن دندان تازه عروس شد

توت سفید تازه 1401 یک گیاه دارویی است برگ های پودر شده بیشتر برای دارو استفاده می شود. از این میوه می توان به صورت خام یا پخته برای غذا استفاده کرد.

توت سفید ممکن است باعث واکنش های آلرژیک شود، به ویژه در افرادی که به گرده غان حساس هستند. کسانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند باید قبل از استفاده از مکمل های توت سفید با پزشک خود صحبت کنند.

توت سفید اغلب برای کمک به درمان دیابت امتحان می شود. همچنین برای درمان سطوح بالای کلسترول، فشار خون بالا، سرماخوردگی و علائم آن، دردهای عضلانی و مفاصل مانند آرتریت، یبوست، سرگیجه، زنگ زدن در گوش، ریزش مو و سفیدی زودرس استفاده می شود.

توت سفید بومی چین است و غذای کرم ابریشم است. در دوران استعمار و در تلاش برای ایجاد صنعت ابریشم به ایالات متحده وارد شد.

چوب بسیار انعطاف پذیر و بادوام است و برای ساخت راکت تنیس، چوب هاکی، مبلمان و قایق استفاده شده است.

برخی از مواد شیمیایی در توت سفید وجود دارد که به روشی مشابه برخی از داروهای مورد استفاده برای دیابت نوع 2 عمل می کند.

آنها تجزیه قندها در روده را کند می کنند به طوری که آهسته تر جذب خون می شوند. این به بدن کمک می کند تا سطح قند خون را در محدوده مطلوب نگه دارد.
توت سفید می تواند قند خون را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کاهش دهد.

از داروهای دیابت نیز برای کاهش قند خون استفاده می شود. مصرف توت سفید همراه با داروهای دیابت ممکن است باعث کاهش بیش از حد قند خون شود.

این اثر اغلب پیشرونده بود. به عنوان مثال، تری گلیسیرید از 10.2 درصد در هفته 4 به 12.5 درصد در هفته 8 و 14.1 درصد در هفته 12 کاهش یافت.

در پایان مطالعه 12 هفته ای، کلسترول کل به طور متوسط 4.9 درصد کاهش یافت، کلسترول LDL 5.6 کاهش یافت. ٪، و کلسترول “خوب” HDL با 19.7٪ افزایش یافت.

اگرچه یافته ها مثبت بودند، اما با این واقعیت که هیچ گروه کنترلی در مطالعه وجود نداشت به شرکت کنندگان به جای عصاره توت سفید دارونما داده شد محدود بود.

نتایج مشابهی در مطالعات حیوانی انجام شده در سال 2013 مشاهده شد که در آن عصاره توت سفید نه تنها سطح لیپید و گلوکز را بهبود بخشید.

بلکه وزن بدن را در موش های چاق که از رژیم غذایی پرچرب تغذیه می کردند، کاهش داد.

این نشان می دهد که توت سفید ممکن است در درمان چاقی و سندرم متابولیک نیز کمک کند.