حوله تن پوش بچه گانه موجب درمان درد کلیه می شود

بیایید صادق باشیم – بعید است که کودکان به یاد بیاورند که کدام یک از پنج حوله برای چه چیزی در نظر گرفته شده است. به همین دلیل است که توصیه می شود دو حوله روزمره کودک را در اختیار کودک خود قرار دهید: یک حوله تن پوش بچه گانه و دیگری حوله برای صورت و دست.

کودکان بزرگتر نیز برای بهداشت صمیمی باید منسوجات جداگانه داشته باشند. و البته، تعویض مرتب چنین محصولاتی بسیار مهم است، زیرا فرسوده می شوند. و ترجیحات کودکان با افزایش سن تغییر می کند.

گوشه های حمام برای نوزادان
یک حوله نرم با گوشه کاپوت برای حمام کردن نوزاد جزء جدایی ناپذیر اولین روش های آب یک نوزاد تازه متولد شده است. چنین مدل هایی بسیار راحت هستند، زیرا نه تنها اجازه می دهند کودک را پس از حمام بپیچند، بلکه سر او را نیز بپوشانند. حوله های گوشه دار همیشه فقط از الیاف طبیعی ساخته می شوند و از دنج بودن بافت سطح اطمینان حاصل کنید.

حوله

در کاتالوگ ما پیشنهادهای باکیفیت برای کوچکترها پیدا خواهید کرد. فروشگاه ادم تعداد مناسبی از این گونه محصولات را در طرح های بسیار زیبا دارد.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید یک حوله زیبا برای کودک به عنوان هدیه بخرید: برای تعمید، به افتخار ترخیص از بیمارستان. مجموعه هایی از مارک های قابل اعتماد با انواع سایه ها و همچنین حداکثر نرمی و رطوبت سنجی مواد متمایز می شوند.

شما می توانید هر دو محصول را با اندازه های کوچک – برای کودکان تازه متولد شده و گزینه های بزرگتر – برای پسران و دختران در سنین پیش دبستانی انتخاب کنید.

طرح های گاه به گاه برای پسران و دختران
سری حوله های Terry برای کودکان در سنین مختلف شایسته توجه ویژه است. در این دسته، هم مدل های حمام بزرگ که برای بازدید از استخر نیز انتخاب می شوند و هم گزینه های کوچک برای دست، صورت و پاها وجود دارد.

مهمتر از همه، چنین پیشنهاداتی باید رطوبت را به خوبی جذب کند، پوست را تحریک نکند و در لمس خوشایند باشد. به طوری که کودک دوست دارد سطح تری را لمس کند.