خرما کلوته صادراتی + مشخصات بسته بندی عمده فله

خرما یکی از میوه های غذایی بوده که بسیار مقوی و انرژی زا می باشد. خرما انواع گوناگون دارد که در مناطق گرم و خشک کشور ما تولید می شود. یک نوع آن ها به نام خرما کلوته معروف است که بسیار خوشمزه و شیرین می باشد. تولید کنندگان پس از تولید این کالا ها از طریق فضای مجازی اقدام به معرفی آن ها می کنند. با کمک این سایت ها می توان مشخصات خرما کلوته صادراتی و هم چنین مشخصات بسته بندی و فله ای عمده این محصول را به خوبی مورد نقد و بررسی قرار داد.

خرما کلوته صادراتی + مشخصات بسته بندی عمده فله

خرما کلوته صادراتی

خرما کلوته صادراتی خرما کلوته صادراتی به وفور و با بیشترین میزان کیفیت در کشور ما تولید می شود، همین فراوانی و کیفیت آن می تواند گزینه مناسبی باشد تا توجه تمام بازار های خارجی به آن جلب شود. تولید کنندگان از محصولات خود در فضای مجازی رو نمایی می کنند و آن ها را به جهانیان معرفی می کنند. بازار های کشور های دیگر درخواست خود را به صورت ثبت سفارش اینترنتی به کشور ما اعلام می کنند. فرآیند صادرات بسیار پیچیده بوده و نیازمند صدور مجوز هایی از سوی نهاد های مختلف دولتی می باشد. کار صادرات را نمایندگی ها و بازرگانی های فعال داخلی انجام می دهند و گرفتن این مجوز ها بر عهده این نمایندگی ها است.

تاجران بر حسب درخواست مشتری و نیاز بازار های خارجی اقدام به انتخاب و خرید محصول با کیفیت به صورت عمده می کنند. معمولا کالا های درجه یک برای صادرات انتخاب و خریداری می شوند. امروزه کار صادرات را می توان از راه های زمینی، دریایی و هوایی انجام داد که استفاده از هر کدام از این راه ها با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور گیرنده و نوع محصول صادراتی انتخاب می شود. از راه های زمینی برای کشور هایی نظیر عراق و افغانستان که دارای مرز زمینی خشکی مشترک با کشور ما می باشند استفاده می شود. کشور هایی مانند کشور های حومه خلیج فارس و سایر کشور های عربی که دارای مرز آبی مشترک با کشور ما هستند صادرات از راه های دریایی و توسط کشتی های بزرگ باری انجام می شود و کشور های اروپایی که فاصله زیادی با کشور ما دارند صادرات از راه های هوایی و توسط هواپیما ها انجام می شود.

کالا های صادراتی توسط ماشین های سنگین به گمرک ها منتقل می شوند. ترخیص کاران زیادی در این گمرک ها مشغول به کار هستند و فعالیت خود را زیر نظر کارشناسان مجرب و قوانین تصویب شده در کشور انجام می دهند. این ترخیص کاران دارای کارت شناسایی بوده دست مزد خود را از تاجران می گیرند. کار تخلیه و بار گیری مجدد این کالا ها توسط کارگر هایی که در این گمرک ها کار می کنند انجام می شود که سبب اشتغال زایی برای این افراد شده است. آن ها با تخصصی که دارند باعث می شوند اجناس صادراتی هر چه زود تر از گمرک ها تخلیه شده و به سوی دیگر کشور ها ارسال شوند.

صادرات خرما کلوته از راه هوایی فرآیندی است که در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. بعضی اوقات پیش می آید برخی کشور ها نیاز فوری به این محصول را ثبت سفارش می کنند و این خرما ها باید در کم ترین زمان ممکن به دست مصرف کننده ها برسد. این صادرات از طریق راه هوایی انجام شده و اجناس با هواپیما ها جا به جا می شوند. کالا هایی دیگر مانند دارو ها نیز که باید در اسرع وقت به دست مصرف کننده ها برسد توسط هواپیما ها و راه هوایی انجام می گیرد.

مشخصات خرما کلوته

مشخصات خرما کلوته خرما کلوته یکی از بهترین نوع خرما های تولید شده توسط کشور ما می باشد که به رنگ قهوه ای روشن است و اندازه آن ها بسیار درشت بوده و تقریباً همه دانه های خرما یک دست و اندازه هم می باشند. از مشخصات مهم آن که این خرما را نسبت به سایر خرما های دیگر متمایز کرده است پوست نازک آن ها می باشد. گوشت این خرما ها بسیار نرم بوده و هسته از آن به راحتی جدا می شود. داشتن این ویژگی های خوب باعث شده که این خرما جزء خرما های صادراتی می باشد.

از قدیم صادرات انواع خرما یکی از معاملات پر رونق بین المللی ایران با سایر کشور ها می باشد که ارز آوری خوبی را برای کشور ما به ارمغان می آورد. خرما خواص درمانی زیادی دارد و سرشار از کلسیم می باشد که خوردن مرتب آن سبب استحکام استخوان ها شده و از بروز پوکی استخوان در میانسالی جلوگیری می کند.

خرما کلوته شباهت بسیار زیادی به خرمای کبکاب دارد. آن ها به صورت نیمه تر و خشک وجود دارند شهد این محصولات طبیعی بوده و بسیار شیرین هستند. از مشخصات مهم آن هاا پوسته نازکی بوده که به راحتی از گوشتشان جدا می شود. هم چنین هسته این محصولات نیز به راحتی از سطح آن ها جدا شده و مورد استفاده قرار می گیرند. گوشت این خرما ها بسیار نرم بوده و به راحتی در دهان آب می شود. خرمای کلوته خرما یک نمونه پر فروشی از خرما است که در جنوب کشور تولید شده و به مصرف کننده ها عرضه می‌ شود.

ما به عنوان قطب تولید انواع خرما هایی است که در کشور ما از میزان فروش بیشتری برخوردار هستند. از این خرما برای ماه مبارک رمضان بسیار استفاده شده و هم چنین آن ها برای ماه های دیگر و مهمانی های دیگری نیز استفاده می شود. انواع فروش این محصولات در ماه مبارک رمضان به بالا ترین اوج خود می‌ رسد و کشور ما به خاطر دارا بودن شرایط آب و هوایی مناسب تولید کننده انواع مختلف خرما ها بوده و اجناس خود را به بازار های خارجی نیز ارسال می کنند و به عنوان قطب تولید خرما خاورمیانه شناخته می گردد.

بسته بندی خرما کلوته صادراتی

بسته بندی خرما کلوته صادراتی بسته بندی خرما کلوته صادراتی به شیوه های مختلفی بسته بندی می شوند و باید به گونه ای بسته بندی شوند که تحت هیچ شرایطی هوا درون آن ها بر قرار نشود، زیرا وجود هوا سبب خشک شدن بافت این محصولات می گردد. خرما های با کیفیتی که برای صادرات انتخاب می شوند به شیوه های مختلفی بسته بندی می گردند و این بسته بندی سبب فروش بیشتر کالا ها در دیگر بازار ها شده است. بسته بندی به صورت وزن و کیلویی بوده و بسته بندی آن ها موجب توجه و قدرت خرید مردم در بازار ها می شود. این خرما ها در ظرف های پلاستیکی درب دار نگه داری می شوند. بسته بندی ها باید به گونه ای باشند که در طول فرآیند صادرات از خواص این محصولات به خوبی محافظت کند و حین جا به جایی هیچ گونه مشکلی برای این کالا ها به وجود نیاید.

قبل از مراحل بسته بندی باید محصولات صادراتی زیر نظر کارشناسان با تجربه وزارت محترم بهداشت مورد نقد و بررسی قرار گرفته شود تا از سالم بودن و بی عیب و نقص بودن این محصولات اطمینان کافی حاصل شود. بر روی این بسته ها باید تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نشان سیب سلامت، علامت استاندارد ایران، مهر تاییدیه بهداشت و سایر پروانه های دیگر و هم چنین وزن این کالا ها نوشته شود که وجود این ویژگی ها ثابت کننده محصول با کیفیت و سالم است. خریداران قبل از خرید این محصولات ابتدا به این خصوصیات توجه کرده و در نبود آن ها از خرید محصول خود داری می کنند.

خرما های بسته بندی شده با قیمت بیشتری عرضه می شوند، زیرا برای تولید این بسته بندی ها هزینه هایی صرف شده است و این هزینه ها به قیمت نهایی این محصولات افزوده می گردد و سبب افزایش قیمت آن ها می شود. هر چه این بسته ها شکیل تر باشند برای تولید آن ها هزینه های زیاد تری صرف شده و سبب گران تر شدن این محصولات می شود.

بسته بندی که برای صادرات این اجناس در نظر گرفته می‌ شود در سبد ها بوده و بر حسب وزن هستند بر روی این بسته‌بندی ها اطلاعات دقیقی در مورد خصوصیات و مشخصات محصولات نشده است و باعث می شود که اقدام به خرید مطمئن شود و از اجزا خرید های فاسد شده دوری کنید.

خرما کلوته عمده

خرما کلوته عمده خرما کلوته عمده توسط کشاورزان تولید می شود. آن ها در نخلستان های خود بهترین محصولات را در حجم زیادی به بازار ها توسعه ارائه می‌ کنند. برای خط های داخل استان های دیگر خرمای کلوته بسیار بلند می باشد و فرایند چیدن خرما از روی آن ها کار بسیار سخت و دشواری است و این کار توسط افراد ماهر صورت می گیرد.

حجم انبوه خرما ها توسط کشاورزان مختلف در اختیار کارخانه های مختلف قرار می گیرد. این کارخانه ها تعداد زیادی از این محصولات را خریداری کرده و فرآوری می کنند. خرما کلوته جهت بسته بندی های داخلی و خارجی استفاده می شود و به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

صاحبان فروشگاه های داخل کشور اقدام به خرید عمده می‌ کنند. آن ها حجم زیادی از خرما ها را از باغ داران خریداری کرده و در فروشگاه های خود به صورت حضوری به فروش می رسانند. کلیه این اقدامات به درآمد زایی از این محصولات می شود و آن ها کمک زیادی به اقتصاد کشور ما می کنند. انواع خرما هایی که در کشور ما تولید شده و به صورت انبوه به دیگر کشور ها نیز صادر می‌ شود و کشور های حوزه خلیج فارس و دیگر کشور های عربی نیز اقدام به خرید محصولات ما می کنند. حتی کشور های اروپایی و آمریکایی نیز خرید خرما را از کشور ما انجام داده و صادرات آن ها از طریق گمرک های مختلف صورت می گیرد.

حجم عمده خرما ها معمولاً به صورت عمده در اختیار صنایع مختلف قرار داده می شود. آن ها در نایلون های بزرگی بسته بندی می گردند و از ورود هوا به درونی محصولات جلوگیری به عمل می‌ آید تا خشک نشوند و همواره نرم بمانند.

بسته بندی ها در اندازه های مختلف بوده و بر حسب قدرت خرید مشتریان صورت می گیرد. این محصولات به صورت کیلویی،نیم کیلویی، ۲۵۰ گرمی و غیره می باشند. آن ها درون کارتون های محکم قرار داده می‌ شوند و قبل از قرار دادن درون کارتن دور آن ها را با نایلون های محکم مورد پوشش قرار می‌ دهند تا خشک نشوند.

خرما کلوته فله

خرما کلوته فله خرما کلوته فله را می توان به روش های مختلفی تهیه نمود برای خرید این کالا ها روش های حضوری و اینترنتی وجود دارند که در هر دو روش قیمت ها متفاوت می باشد. خرید این کالا ها از طریق فروشگاه های مجازی با کم ترین زمان و هزینه همراه بوده و مصرف کننده می تواند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کند، اما خرید این کالا ها از طریق فروشگاه های سطح کشور نیز انجام می شود و مصرف کننده جهت هزینه بیشتر باید مدت زمان زیادی را صرف خرید این کالا ها کند. این روش خرید از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست و باعث می‌ شوند که زمان و هزینه مصرف کننده هدر داده می شود.

خرید خرما کلوته به صورت فله نیازمند دقت می باشد و هنگام بازرسی آن ها دقت کنید که این خرما ها صاف و یکدست بوده و دارای کیفیت بالایی باشد. خرما هایی که با روش های مختلف به فروش می رسند معمولاً به صورت مخلوط بوده و گاهی پیش می آید که انواع اجناس در هم درون آن ها وجود دارد. صاحبان کارخانه ها برای آن که محصولات بهتری توسط خود ارائه کنند. اقدام به جدا سازی این کالا ها کرده و آن ها را به صورت درجه یک و درجه دو و غیره دسته بندی می کنند و انواع محصولات درجه دو را برای تولید شیره خرما، چیپس خرما، خمیر خرما و غیره در نظر می گیرند.

خرمایی که خریداری می کنید و مورد استفاده قرار می دهید محصولی باشد که توانایی نگه داری در انبار و زیرزمین را دارا می باشد. خرما ها باید در محیط هایی به دور از رطوبت و در محیط های خنک قرار دهید تا بتوانید آن ها را برای مدت زمان بیشتری استفاده کنید. هم چنین نگه داری خرما ها در یخچال مناسب بوده که این نگه داری برای حجم کم صورت می پذیرد.

تولید شیره خرما نیز از خرما های فله و درجه دو انجام می شود و در این روش خواص خرما دست نخورده باقی می ماند و برای درمان امراض مختلف استفاده می گردد. ترکیب شیره خرما با ارده بسیار مغذی است و به عنوان یک صبحانه خوشمزه مورد استفاده قرار می گیرد.