سربازی که با لامپ مهتابی یو وی پوتین های خود را براق می کند

لامپ مهتابی یو وی فشرده یا لامپ فلورسنت فشرده (CFL)، جایگزینی برای لامپ های سنتی است. بازده نوری نسبتاً بالایی دارد، در حد 60 تا 75 لومن در هر وات. لامپ های فلورسنت فشرده در سال 1974 تولید شدند، زمانی که محققان فکر کردند می توانند یک لوله فلورسنت را تکرار کنند.

فن‌آوری‌های فلورسنت فشرده از همان فناوری مشابه لوله فلورسنت استفاده می‌کنند، اما در مدل‌های مختلف و در رنگ‌های سرد یا گرم وجود دارند:

لامپ های ال ای دی
دیود ساطع کننده نور (LED) که معمولاً LED (دیود ساطع کننده نور) نیز نامیده می شود، یک جزء الکترونیکی است که الکتریسیته را به نور تبدیل می کند.

نقاط قوت بزرگ آنها به این دلیل است که LED ها امکان تولید نور با ولتاژ بسیار کم (چند ولت) را با بازده نور/انرژی بسیار خوب فراهم می کنند. همچنین به سختی گرم می شوند و طول عمر بسیار بالایی دارند. آنها امکان تعویض لامپ های رشته ای 40 وات و کمتر را می دهند.

لامپ

LED ها که در سال 1962 ایجاد شدند، برای مدت طولانی برای استفاده به عنوان چراغ نشانگر، ویژگی ها، در یک دستگاه الکترونیکی محدود باقی ماندند، یک LED روشن نشان می دهد که دستگاه برق دارد. امروزه پیشرفت فنی این امکان را فراهم می کند که استفاده از LED ها به عنوان منبع نور در نظر گرفته شود. مزیت اصلی LED ها طول عمر استثنایی آنها (100000 ساعت) با تعداد چرخه های روشن/خاموش زیاد است.

لامپ های فرابنفش بیشتر در پخت خمیر ماوراء بنفش (سخت شدن کاتالیزور چسب) استفاده می شود. بادامک، بادامک سرامیکی، بادامک فلزی در بسیاری از کاربردها استفاده می شود.

در پخت رزین های قطعات تولید شده در بسیاری از صنایع، در هنگام تولید بردهای مدار الکترونیکی در صنعت الکترونیک، در فرآیند چسباندن محصولات شیشه ای تولید شده در صنعت مبلمان و دکوراسیون به شیشه با شیشه و سایر مواد استفاده می شود. ، در صنعت، در صنعت روشنایی، حتی در دستگاه های سولاریوم در مراکز زیبایی.)

پالسار کیمیا به عنوان یک خانواده 1000 محصولی با افزایش طول عمر لامپ فرابنفش شما و دستگاهی که به آن متصل است راه حل هایی را ارائه می دهد که برای سلامت انسان و محیط زیست حساس هستند.