قهوه گناوه کام یک خانواده راشیرین کرد

ریشه شناسی کلمه قهوه قبلاً در سفری گسترده کشف شده است که با  قهوه گناوه آغاز می شود، با قهوه ترکی ادامه می یابد و به قهوه ایتالیایی می رسد، قبل از اینکه شکلی را پیدا کند که آن را در زبان اسپانیایی متمایز می کند.

قهوه نام دانه درخت قهوه است، درختی که به طور طبیعی در قلمرو اتیوپی رشد می کند و از گروه روبیاسه است. درخت قهوه بین چهار تا شش متر ارتفاع دارد، دارای برگ‌های متضاد به رنگ سبز است، گل‌های آن سفید و میوه‌های آن به رنگ توت‌های قرمز دیده می‌شود.قهوهبذر این درخت، یعنی قهوه، معمولاً حدود یک سانتی متر است، از یک طرف صاف و از طرف دیگر محدب و دارای شیار طولی است. رنگ آن زرد مایل به سبز است.

ا تعمیم این اصطلاح، نوشیدنی که از دم کردن این دانه بو داده و آسیاب شده تهیه می شود، قهوه نامیده می شود. این یک نوشیدنی اجتماعی است، زیرا مردم معمولاً در اطراف تمرین نوشیدن قهوه جمع می شوند.

از این نظر قهوه بهانه ای برای مجالس اجتماعی و گفتگو است.

به عنوان مثال، عبارت “امروز رفتم با ماریا قهوه بخورم” از معنای صریح آن فراتر می رود، زیرا فرض می کند که شخص مورد نظر با ماریا چت کرده است.

وقتی صحبت از قهوه می‌شود، نمی‌توان از تشخیص این موضوع غافل شد که چندین نوع از این محصول وجود دارد و بر اساس محل تولید آنها تعیین می‌شوند.

بنابراین، برای مثال، ما قهوه آمریکایی داریم که در برزیل و کارائیب تولید می شود. عربی که از یمن می آید و با طعم میوه ای و کیفیت بالای آن مشخص می شود.

علاوه بر این طبقه بندی، می توانیم قهوه را بر اساس روش تهیه آن نیز دسته بندی کنیم.

بیایید برخی از بهترین کلاس های شناخته شده یا پر مصرف در سراسر جهان را ببینیم:

قهوه با شیر. آن چیزی است که از یک قسمت قهوه اسپرسو (با دستگاه اسپرسوساز درست می شود) و دو قسمت از شیر تهیه می شود.

قهوه وین. این نوشیدنی با درصد بالایی از قهوه درست می شود که سپس کمی شیر و شکلات به آن اضافه می شود.

قهوه موکا. این کار با استفاده از مخلوط قهوه، شیر و شکلات در قسمت های مساوی انجام می شود.

قهوه را برش دهید. این یک قهوه اسپرسو است که چند قطره شیر به آن اضافه می شود.

قهوه کاپوچینو. از نسبت مساوی شیر، کف شیر، قهوه اسپرسو و چند تکه تهیه می شود