قیمت خرما کلوته جیرفت

خرما یکی از میوه هایی می باشد که بسیار مقوی و انرژی زا است. خرما انواع مختلف دارد که در مناطق با آب و هوای گرم و خشک پرورش داده می شود. یک نوع آن ها به خرما کلوته معروف است. تولید کنندگان پس از تولید این محصولات اقدام به اشتراک گذاری آن ها می کنند. برای اطلاع از قیمت خرما کلوته جیرفت می توان سایت های اینترنتی را مورد نقد و بررسی قرار داد.

قیمت خرما کلوته جیرفت

خرما کلوته جیرفت

خرما کلوته جیرفت جیرفت یکی از مناطق با آب و هوای گرم در کشور ما می باشد که خرما کلوته در آن تولید می شود. خرما جنوب کلوته به دلیل این که در ساختار آن مقداری رطوبت وجود دارد بسیار نرم و خوشمزه می باشد و به دلیل داشتن مرغوبیت زیاد آن، از بازار فروش خوبی برخوردار است. خرما کلوته اندازه ای درشت دارد و به رنگ قهوه ای تیره بوده و در بر دارنده انواع ویتامین ها است.

خرما کلوته به دلیل این که دارای رطوبت زیادی می باشد طول عمر زیادی ندارد و بهتر است بعد از خریداری آن را در بازه زمانی کوتاهی مورد استفاده قرار داد. خرما کلوته را باید در ظروف پلاستیکی درب دار و در محیط سرد مثلا یخچال نگه داری کرد. خرما کلوته دارای طعم شیرین و دل چسبی است.

خرمای کلوته کهنوج

خرمای کلوته کهنوج خرما مضافتی کلوته کهنوج به وفور و با بیشترین میزان کیفیت تولید می شود. همین زیادی و کیفیت آن می تواند گزینه مناسبی باشد برای این که توجه تمام بازار های داخلی و خارجی به آن جلب شود. بازار های خارجی درخواست خود را به صورت ثبت سفارش اینترنتی به کشور ما اعلام می کنند. صادرات فرآیند بسیار پیچیده ای است که توسط نمایندگی ها و بازرگانی های فعال داخل کشور انجام می شود. کار صادرات نیازمند صدور مجوز هایی از سوی نهاد های مختلف دولتی است، گرفتن این مجوز ها بر عهده این نمایندگی ها می باشد.

تاجران با توجه به نیاز بازار های خارجی و بر حسب درخواست مشتریان اقدام به انتخاب و خرید محصولات با کیفیت می کنند. معمولا اجناس صادراتی از نوع اصلی و درجه یک می باشند. این محصولات قبل از بسته بندی توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد تا محصولی کاملا سالم و عاری از هر گونه عیب و نقص روانه دیگر کشور ها شود. بر روی این بسته ها باید تاریخ تولید، تاریخ انقضا و مهر تاییدیه بهداشت درج شده باشد که نشان دهنده کیفیت محصول است.

بسته بندی نقش اساسی در صادرات آن ها دارد، و باید به گونه ای باشد که حین جا به جایی از محصولات محافظت کند. بسته بندی سبب جلب توجه افراد شده و در نتیجه بازار فروش این کالا ها در کشور های دیگر افزایش پیدا می کند. امروزه کار صادرات از راه های زمینی، دریایی و هوایی انجام می شود که استفاده از هر کدام از این راه ها با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور گیرنده و نوع کالای صادراتی انجام می شود.

از راه زمینی برای کشور هایی که دارای مرز آبی مشترک با کشور ما هستند مانند عراق و افغانستان استفاده می شود. از راه دریایی برای کشور های حومه خلیج فارس و کشور های عربی که دارای مرز آبی با کشور ایران هستند استفاده می شود که این کالا ها توسط کشتی های باری انتقال داده می شوند. راه های هوایی برای کشور هایی که فاصله زیادی با کشور ما دارند انتخاب می شود مثلا کشور های اروپایی. صادرات از راه هوایی با هواپیما ها صورت می گیرد که استفاده از این راه در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. از راه هوایی بیشتر برای دارو ها و کالا هایی انتخاب می شود که باید در اسرع وقت به دست مصرف کننده ها برسد. از قدیم صادرات خرما کلوته یکی از پر سود ترین معاملات بین المللی ایران با سایر کشور ها بوده که ارز آوری خوبی را برای کشور ما به ارمغان می آورد.

خرما کلوته تبریز

خرما کلوته تبریز یک محصول تولیده شده با کیفیت نیازمند فروشگاهی است که بتواند این کالا ها را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت به فروش برساند. خرما کلوته تبریز بهتر است از مراکز معتبر و یا فروشگاه های آنلاین خریداری شود. این فروشگاه ها اقدام به انتخاب و خرید این محصولات به صورت عمده و با حجم زیاد و هم چنین قیمت مناسب از باغ داران کرده و آن ها را در فروشگاه خود در اختیار مصرف کننده ها قرار داده و آن ها را به صورت بسته بندی شده و یا فله ای به فروش می رسانند که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند و امکان خرید حضوری و غیر حضوری را برای مشتریان فراهم می کنند.

در واقع فروشگاه ها یکی از راه های مناسب برای فروش این محصولات می باشد. صاحبان این فروشگاه ها با توجه به هزینه های حمل و نقل و برخی هزینه های دیگر، مبلغ کمی را به قیمت این کالا ها اضافه می کنند و از این راه کسب در آمد می کنند. خرید و فروش این کالا ها نیاز به سرمایه بسیار بالایی دارد و سود حاصل از فروش آن ها بر حسب شرایط متفاوت است. سود حاصل از فروش این محصولات با توجه به حجم خرید، میزان کیفیت محصول و نوساناتی که در اثر افزایش نرخ ارز و تورم در بازار ایران به وجود می آید می تواند بسیار متغیر باشد.

خرما سرشار از انواع ویتامین ها و کالری می باشد و خوردن آن به افرادی که فعالیت های زیادی در طول روز دارند توصیه می شود، زیرا قوای از دست رفته آن ها را تقویت می کند. هم چنین خرما به دلیل داشتن کلسیم فراوان سبب استحکام استخوان ها می شود.

خرما کلوته تهران

خرما کلوته تهران خرما کلوته در تمامی فروشگاه های شهر تهران به راحتی در دسترس است. خرید خرما کلوته تهران را می توان به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام داد. در روش حضوری، قیمت کالا ها بسیار زیاد می باشد، زیرا در این روش واسطه هایی وجود دارند که سود خود را از مشتریان می گیرند و هم چنین هزینه های حمل و نقل نیز بر عهده مشتریان است. پس می توان گفت این روش خرید از لحاظ اقتصادی به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست، زیرا با اتلاف زمان و صرف هزینه زیاد رو به رو است. در این روش، خریدار باید در محل حضور پیدا کند و خرید خود را به صورت سنتی انجام بدهد.

در خرید غیر حضوری، خریدار بدون این که از خانه خارج شود درخواست خود را به صورت سفارش اینترنتی ثبت می کند. در این روش سایت ها به عنوان پل ارتباطی عمل می کند و نیاز به واسطه ها را از بین می برد، پس می توان گفت خرید به این روش کاملا مقرون به صرفه است، زیرا به دلیل نبود واسطه ها قیمت کالا ها ارزان تر است و بدون اتلاف زمان، خرید درب منزل به مشتری تحویل داده می شود و ارسال کالا ها نیز رایگان انجام می شود.

در خرید به روش اینترنتی، کالا ها با تضمین کیفیت به فروش می رسند و در صورت نارضایتی مشتری از کالا، خریدار می تواند از قبول کردن آن خود داری کند. هدف کلی از این روش خرید راحتی و رضایت مندی مشتریان می باشد.

خرما کلوته زاهدان

خرما کلوته زاهدان شهر زاهدان تولید کننده رتبه یک در تولید خرما کلوته می باشد که کیفیت خرما کلوته زاهدان در تمام کشور حرف اول را می زند. کیفیت این خرما را می توان به راحتی از روی شکل ظاهری آن تشخیص داد. در اینجا به برخی از این خصوصیات اشاره می کنیم که عبارتند از،

  1. رنگ: رنگ خرما کلوته قهوه ای روشن است، اگر رنگ آن تیره تر و یا روشن تر باشد نشان دهنده بی کیفیتی محصول می باشد.
  2. طعم: مزه خرما کلوته بسیار شیرین و خوشمزه است، اگر طعم آن تلخ باشد محصول کیفیت خود را از دست داده است.
  3. بافت: خرما کلوته با کیفیت دارای رطوبت و نرم بودن متعادلی می باشد، اگر بافت آن خشک باشد یعنی محصول کیفیت ندارد.
  4. اندازه: اندازه دانه های خرما کلوته با کیفیت درشت است در صورت ریز بودن آن محصول مورد پسند نمی باشد.
  5. تازه: خرما کلوته تازه به صورت جدا گانه هستند و اگر خرما ها به هم چسبیده و له شدگی داشته باشند یعنی محصول تازه نیست و طی جا به جایی های فراوان له شده اند. هم چنین خرما کلوته کهنه دارای کپک زدگی است.
  6. تمیز: خرما کلوته با کیفیت کاملا تمیز و فاقد هر گونه آلودگی است.
  7. قیمت: هر چه قیمت کالا ها گران تر باشد یعنی محصول با کیفیت تر است.
  8. بازار فروش: هر چه بازار فروش کالا ها بیشتر باشد ثابت کننده کیفیت محصول است.
  9. برند: هر چه برند این کالا ها نام آشنا تر باشد نشان دهنده برند معتبر بوده و میزان کیفیت محصول بالا تر می رود.
  10. بسته بندی: حک شدن تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نشان سیب سلامت و علامت استاندارد ایران بر روی بسته بندی این محصولات خبر از کیفیت بالای این محصولات دارد.

خرما کلوته شیراز

خرما کلوته شیراز خرما کلوته شیراز به دلیل مرغوبیت زیادی که دارد از محبوبیت خاصی بر خوردار بوده که از تمام شهر های ایران برای خرید آن صف کشیده اند. یک محصول تولید شده باید تمامی شاخصه های مثبت بازار را داشته باشد مثلا کیفیت بالا و قیمت مناسب تا مورد توجه عموم قرار بگیرد. اولین پارامتری که در قیمت گذاری این کالا ها تاثیر گذار می باشد کیفیت است. کیفیت و قیمت با هم رابطه مستقیم دارند یعنی هر چه میزان کیفیت این کالا ها بیشتر باشد قیمت هم بیشتر است.

دومین پارامتر در قیمت گذاری این کالا ها برند این محصولات می باشد. تولید کنندگان کالا های خود را تحت نام مشخصی تولید می کنند و هر چه این برند ها معتبر تر باشد نشان دهنده کیفیت کالا است. برای این که این برند ها مشهور شوند به انجام تبلیغات نیاز است. برای انجام تبلیغات می توان از راه های مختلف استفاده کرد اما بهترین روش استفاده از سایت های معتبر اینترنتی است. در این سایت ها تمام ویژگی های مربوط به این کالا ها نظیر قیمت، خواص و حتی عکس آن ها نیز به اشتراک گذاشته می شود تا مصرف کننده ها خرید خود را به راحتی انجام دهند و از کالای خریداری شده خود رضایت کامل داشته باشند. هدف کلی از ارائه تبلیغات معرفی برند های با کیفیت است.

بسته بندی کالا ها نیز بر قیمت گذاری این کالا ها تاثیر مهمی می گذارد. خرما های بسته بندی شده با قیمت بیشتری عرضه می شوند و هزینه های مربوط به بسته بندی کالا ها به قیمت نهایی آن ها افزوده می شود و هر چه این بسته ها شکیل تر باشند هزینه زیاد تری برای تولید آن ها صرف شده و در نتیجه این محصولات با قیمت گران تری به فروش می رسند. این محصولات به دلیل ویژگی های خاصی که دارند بسیار مورد توجه قرار می گیرند و پس از تولید به نمایندگی ها و فروشگاه های سراسر کشور برای فروش ارسال می شوند. قیمت روزانه این کالا ها در سایت های رسمی فروش این نمایندگی ها به صورت روزانه منتشر می شود که خریداران می توانند قبل از خرید با مراجعه به این سایت ها اطلاعات لازم را به دست آورند.

خرما کلوته فارس

خرما کلوته فارس شهر فارس به عنوان تولید کننده خرما کلوته با کیفیت شناخته می شود و در فضای مجازی از محصولات خود رو نمایی می کنند. تولید کنندگان اقلام تولید شده خود را در کشور توزیع می کنند و برای آن ها به شیوه های مختلف بازاز یابی می کنند. بازار یابی یکی از نکات مهم در فروش این کالا ها به حساب می آید. با انجام تبلیغات گسترده می توان آن را به جهانیان معرفی کرد و قیمت های آن ها را نیز به اشتراک می گذارند. خریداران می توانند با مراجعه به خود تولید کننده ها، این محصول پر ارزش را با قیمت ارزان تری خریداری نمایند، زیرا در این روش خرید هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد و قیمت کالا ها بسیار ارزان است.

از خرما کلوته فرآوری های زیادی تولید می شود که از آن ها می توان به خمیر خرما اشاره کرد. خمیر خرما در کارخانه های صنعتی تولید می شود که در صنعت شیرینی پزی و برخی از شکلات ها کاربرد داشته و به عنوان مواد اولیه در این صنایع به کار گرفته می شود. شیره خرما یکی دیگر از این فرآوری ها می باشد که بسیار مغذی و خوشمزه است. شیره خرما به دلیل طبع گرمی که دارد هنگام استفاده آن را با ارده مخلوط می کنند و ارده طبع آن را خنثی می کند و به عنوان یک صبحانه مقوی مورد استفاده قرار می گیرد که خوردن آن برای همه سنین مفید است.