ماکارونی رشته ای مانا که باعث تصادف زوج جوان شد

ماکارونی رشته ای مانا تازه معمولاً به صورت محلی با مواد تازه درست می‌شود، مگر اینکه قرار باشد ارسال شود، در این صورت به نرخ فساد مواد مورد نظر مانند تخم‌مرغ یا سبزی‌ها توجه می‌شود.

علاوه بر این، ماکارونی تازه معمولاً با مخلوطی از تخم مرغ و آرد همه منظوره یا آرد کم گلوتن “00” درست می شود. از آنجایی که حاوی تخم مرغ است، در مقایسه با ماکارونی خشک لطیف تر است و فقط نیمی از زمان پخت آن طول می کشد.

سس‌های لطیف برای پاستای تازه ترجیح داده می‌شوند تا به ماکارونی اجازه داده شود در مرحله اول قرار گیرد.

پاستاهای تازه بعد از پختن از نظر اندازه بزرگ نمی شوند. بنابراین، 0.7 کیلوگرم (1.5 پوند) ماکارونی برای ارائه سخاوتمندانه به چهار نفر مورد نیاز است.

ماکارونی تخم مرغ تازه به طور کلی به رشته هایی با عرض و ضخامت های مختلف برش داده می شود، بسته به اینکه کدام پاستا ساخته شود (مانند فتوچین، پاپاردل و لازانیا).

بهتر است آن را با گوشت، پنیر یا سبزیجات برای تهیه پاستاهای پر شده مانند راویولی، تورتلینی و کانلونی سرو کنید. ماکارونی تخم مرغ تازه در منطقه Piedmont و Emilia Romagna در شمال ایتالیا به خوبی شناخته شده است.

در این قسمت خمیر فقط از زرده تخم مرغ و آرد درست می‌شود و در نتیجه طعم و بافت بسیار خوبی دارد. این پاستا اغلب به سادگی با سس کره و ترافل های نازک برش خورده بومی این منطقه سرو می شود.

در مناطق دیگر، مانند آپولیا، ماکارونی تازه را می توان بدون تخم مرغ درست کرد. تنها مواد مورد نیاز برای تهیه خمیر ماکارونی، آرد سمولینا و آب است که اغلب به شکل اورکیت یا کاواتلی در می آید.

ماکارونی تازه برای کاواتلی در جاهای دیگر از جمله سیسیل نیز محبوب است. با این حال، خمیر به طور دیگری تهیه می شود: به جای آن از آرد و پنیر ریکوتا درست می شود.