پیش فروش روغن موتور رونیز موجب آزاد شدن زندانیان بدهکار شد

سپردن انتخاب روغن موتور مناسب به صاحبان خودرو می تواند برای بسیاری از افراد گیج کننده و طاقت فرسا باشد.

روغن موتور رونیز معمولاً در خودروهای قدیمی‌تر و خودروهای خارج از گارانتی استفاده می‌شوند و معمولاً قیمت بسیار کمتری نسبت به روغن‌های مصنوعی دارند.

برای کمک، خودروسازان تمام الزاماتی را که یک روغن موتور برای یک مدل معین باید برآورده کند جمع آوری کرده و منتشر می کنند.

این مشخصات روغن موتور نامیده می شود (به عنوان مثال، GM dexos1TM) و در کتابچه راهنمای هر خودرو تعریف شده است.

صاحبان خودرو می توانند به سرعت به دنبال مشخصات مورد نیاز خودرو و روغن موتور مورد نیاز خود باشند.

علاوه بر این، نهادهای صنعتی مانند انجمن نفت آمریکا (API) یا کمیته بین‌المللی استانداردسازی و تأیید روانکارها (ILSAC) مشخصات استاندارد شده‌ای را منتشر می‌کنند که برخی از OEM به آن اشاره می‌کنند.

از طرف دیگر تولیدکنندگان روغن می توانند روغن های خود را بر اساس این مشخصات توسعه دهند.

طبق قانون، آنها باید روی بطری نشان دهند که یک روغن موتور دارای چه مشخصاتی است تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی روغن مناسب را انتخاب کنند.

این روغن از فناوری اختصاصی XTL® FUCHS (فناوری روغنکاری با دمای eXtreme) برای افزایش عملکرد در دمای پایین و بالا و همچنین بهره وری سوخت بسیار بهبود یافته استفاده می کند.

روغن

برای اینکه تا حد امکان آسان و ایمن باشد، ما به وضوح بیان می کنیم که هر روغن برای چه مشخصاتی تایید شده است، چه مشخصاتی به طور کامل برآورده شده است، و برای چه کاربردهایی استفاده را بر اساس تخصص فنی و تست های داخلی توصیه می کنیم.

علاوه بر این، ما همه را تشویق می‌کنیم تا روغن‌های مناسب خودروهای خود را با استفاده از انتخابگر روغن آنلاین ما جستجو کنند.

نماینده FUCHS شما می تواند با در نظر گرفتن تمام نیازهای منحصر به فرد شما در انتخاب کمک کند. هر زمانی که مایل بودید با ما تماس بگیرید.

تمام روغن های موتور معمولی در ابتدا از نفت خام طبیعی تصفیه می شوند.

با توجه به اینکه بسیاری از تولیدکنندگان به روغن‌های موتور مصنوعی روی آورده‌اند، ممکن است تعجب کنید که آیا استفاده از روغن‌های معمولی مشکلی ندارد.

روغن‌های معمولی هنوز جای خود را دارند و می‌توانند در شرایط مناسب با قیمت پایین‌تر محافظت خوبی داشته باشند.

کسانی که در مورد تعویض به موقع روغن کوشا هستند می توانند از روغن معمولی استفاده کنند، در صورتی که دفترچه راهنمای مالک مجاز بودن آن را نشان دهد.

روغن موتور خودرو معمولی ما برای استفاده در خودروهای سواری بنزینی و کامیون های سبک طراحی شده است که برای پوشش گارانتی به روغن ILSAC GF-6 نیاز ندارند.

خط کامل روغن موتور کندال ما به طرز ماهرانه ای با روغن های پایه خالص و بسته های افزودنی پیشرفته طراحی شده است.