کارتریج شیر اهرمی راسان که با استفاده آن می توان اعتماد به نفس خود را چند برابر افزایش داد

یک مجموعه سوپاپ شامل محفظه ای با دهانه ای است که در آن یک کارتریج وارد شده است. محفظه دارای ورودی ها و خروجی های جهت آب سرد و گرم است.

کارتریج شیر اهرمی راسان شامل یک آستین ثابت حاوی یک عضو ساقه قابل چرخش است. عضو ساقه دارای یک مهر و موم مرکب است که دارای اولین بخش آب بندی اولیه برای آب بندی ورودی آستین ثابت و یک بخش مهر و موم ثانویه برای جداسازی نواحی محفظه اول و دوم عضو ساقه است.

ترجیحاً خروجی‌های ساقه متحرک و آستین ثابت مزبور به ترتیب به شکل L و معکوس L شکل هستند که به طور انتخابی برای تأمین حجم آب افزایش یافته از طریق مجموعه دریچه قابل تراز هستند. محفظه شامل یک سد تقسیم کننده در خروجی است که خروجی را به دو قسمت تقسیم می کند.

هنگامی که یک مکانیسم انحرافی که معمولاً در خروجی خروجی وان یافت می‌شود، به کار می‌رود، آب وارد شده به دهانه به یک منطقه آبراه دوم از آستین ثابت بین آستین و محفظه هدایت می‌شود و آب را به سمت خروجی دوش می‌برد.

کارتریچ

آخرین اختراعات Silvano Breda:
شیرهای انحرافی با مکانیزم های بازدارنده جریان برگشتی یکپارچه و مکانیزم های سوپاپ ورودی و خروجی و بهبود آنها
شیرهای انحرافی با مکانیزم‌های بازدارنده جریان برگشتی یکپارچه و مکانیزم‌های سوپاپ بازرسی و خروجی و بهبود آنها
شیرهای انحرافی با سیستم بازدارنده جریان برگشت یکپارچه و مکانیزم های شیر چک ورودی و خروجی
کارتریج شیر و آب بندی آن

این اختراع مربوط به شیرهایی مانند شیرهای قرقره تک اهرمی است. به طور خاص، این اختراع برای دریچه‌های وان، بیده، دوش یا سینک کاربرد پیدا می‌کند.

پیشینه اختراع
تعداد زیادی از شیرهای کارتریج در هنر قبلی یافت می شود. برخی از این شیرها از نوع شیرهای متقابل هستند که تنظیم حجم را فراهم می کنند. شیرهای دیگر، شیرهای مخلوط یا چرخشی هستند که حجم از پیش تعیین شده آب سرد و گرم را با هم مخلوط می کنند و سیال خروجی از شیر را در دمای دلخواه مخلوط می کنند. علاوه بر این، شیرهای دیگر هر دو عملکرد را که دریچه های رفت و برگشتی و دریچه های قابل تنظیم دما هستند، ترکیب می کنند.

برخی از شیرهای ذکر شده شامل یک قرقره متعادل کننده فشار برای جبران تغییر فشار خطوط تغذیه آب سرد یا گرم می باشد. این ساختار در هنر شناخته شده است و ممکن است در یک شیر چرخه اختلاط یا یک شیر متقابل و در ترکیبی از آنها تجسم یابد.

نمونه هایی از دریچه هایی که متقابل و قابل چرخش هستند در U.S. Reissue Pat یافت می شوند. شماره 25920 به Moen، U.S. Pat. شماره 4,330,011 به Moen, 3,730,222 به Moen. این پتنت ها اشکال مختلفی از کارتریج ها را توصیف می کنند که ممکن است با یک شیر اهرمی استفاده شوند. متناوبا، پت ایالات متحده شماره 4,469,121 به Moen استفاده از یک قرقره متعادل کننده فشار را در شیر چرخه ای توصیف می کند که غیر رفت و برگشتی است و هیچ پیش بینی برای کنترل ولوم ندارد.

پت ایالات متحده شماره 4,033,370 به Egli یک شیر اختلاط را برای کنترل دما و فشار آب و همچنین حجم آب تخلیه شده از شیر آموزش می دهد. یک قرقره متعادل کننده فشار با دریچه گنجانده شده است که قرقره آن شامل یک آستین لاستیکی است که به بهترین شکل در شکل مشاهده می شود. 4 که دارای باله‌ها و دنده‌هایی است که به سمت بیرون از قسمت قرقره امتداد می‌یابند و یک مهر و موم را روی سطح مجاور ایجاد می‌کنند.

پت ایالات متحده شماره 2,308,127 به Symmons یک شیر اختلاط غیرسوخت را توصیف می کند که متقابل است و همچنین در محفظه شیر قابل چرخش است و شامل یک عضو متعادل کننده فشار در داخل یک حفره در مرکز شیر است که تغییرات فشار را در گرم یا گرم جبران می کند. خطوط آب سرد پت ایالات متحده شماره 3,448,755 دریچه ای توسط Symmons با کنترل صدا بهبود یافته را شرح می دهد. پت ایالات متحده شماره های 3,960,016 و 4,917,137 بیشتر بهبودهایی را در مفهوم تعادل فشار سیمونز توضیح می دهند.

انواع دیگری از آب بندی برای این کارتریج ها به منظور به حداقل رساندن اثر شن موجود در جریان آب گرم ارائه شده است، به ویژه، که ممکن است در صورت رها شدن آب بند در مسیر مستقیم جریان آب، آب بندی را قطع کند. پت ایالات متحده شماره 4,395,018 چنین آب بندی را توصیف می کند که درزگیر بر روی یک آستین خارج از مسیر جریان قرار می گیرد و درگاه خروجی ساقه توسط عضو آب بند بسته می شود زمانی که شیر در وضعیت بسته قرار دارد. مهر و موم به طور کلی شناخته شده از نوع حلقه “O” است.