کمبود مغز بادام درختی خارجی موجب افزایش استرس در نوجوانان شد

مغز بادام درختی خارجی بهترین دوست قلب شماست.

آنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند، چربی اشباع کمی دارند و حاوی بسیاری از استرول های گیاهی هستند

با نزدیک شدن به فصل زمستان و افزایش اشتهای شما، مغز بادام می تواند یک میان وعده عالی در میان وعده و همچنین یک غذای فوق العاده صبحگاهی باشد.

در اینجا فواید خوردن روزانه آنها آورده شده است.

مشخص شده است که افزایش مصرف آجیل با کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن عمده مانند بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 مرتبط است.

یک مطالعه اخیر نشان داده است افرادی که روزانه یک مشت آجیل می‌خورند در مقایسه با افرادی که آجیل مصرف نمی‌کنند 20 درصد کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از سرطان، بیماری‌های قلبی و سایر علل اصلی مرگ قرار دارند.

مغزیجات

با نزدیک شدن به فصل زمستان و افزایش اشتهای شما، مغز بادام می تواند یک میان وعده عالی در میان وعده غذایی و همچنین یک غذای فوق العاده صبحگاهی باشد.

مغز بادام سرشار از مواد مغذی فوق‌العاده است که می‌توان آن را به صورت خیس یا برشته خورد، به اسموتی‌ها و غلات، حلوا، ماست و غیره اضافه کرد. ویتامین D و سایر مواد مغذی.

مغز بادام ما را به یاد پیشنهادات مذهبی یا میان وعده های جشن می اندازد.

جالب اینجاست که مغز بادام به هیچ وجه آجیل نیست. بسیاری از مردم به دلیل داشتن چربی زیاد از مصرف مغز بادام می ترسند.

دانستن اینکه چربی حدود 50 درصد مغز بادام را تشکیل می دهد ترسناک است. با این حال، نیازی به نگرانی نیست، زیرا دو سوم این چربی برای شما مفید است.”

شاه همچنین از فواید شگفت انگیز خوردن یک مشت مغز بادام در روز صحبت می کند.

ثابت شده است که مغز بادام سطح ویتامین E را در گلبول های قرمز شما افزایش می دهد و همچنین خطر ابتلا به کلسترول را کاهش می دهد.

با افزایش سطح ویتامین E در جریان خون، آنتی اکسیدان هایی تشکیل می شود که از ایجاد کلسترول در سلول های شما جلوگیری می کند.

بنابراین مصرف روزانه یک مشت مغز بادام می تواند ویتامین E بیشتری را وارد جریان خون شما کند و همچنین می تواند شما را از خطر ابتلا به کلسترول نجات دهد.