تمام محصولات اساسی که در یک دفتر صندوق یافت می شوند به عنوان لوازم التحریر و دفتر واجد شرایط هستند.
هر کسبوکاری، چه یک استارتآپ یا یک فورچون 500، ملزم به ثبت تمام تراکنشهای نقدی خود است.
پرداخت ها و دریافت های نقدی مختلف در دفتر صندوق نگهداری می شود.
یک دفتر صندوق نقش دوگانه ای را ایفا می کند، نقشی که به عنوان کتاب ورودی اصلی و ورودی نهایی عمل می کند.
این شرکت به یک حسابدار حرفه ای نیاز دارد تا معاملات را به ترتیب زمانی در ستون بدهی یا اعتباری ثبت کند.
در یک دوره خاص در سمت چپ و پرداخت های نقدی در سمت راست ثبت می شود.
برای تعیین مقدار پول نقدی که یک تجارت در دست دارد، باید تفاوت بین مبلغ سمت چپ و راست را پیدا کرد.
بنابراین، دفتر صندوق چگونه تهیه می شود؟ مهمتر از آن، اهمیت دفترچه نقدی در حسابداری چیست؟
بهترین راه برای پیگیری تراکنشهای نقدی خود، کمک گرفتن از یک حسابدار حرفهای و با تجربه است که میداند به کجا نگاه کند و متوجه هرگونه خطای احتمالی میشود.
استخدام مستقیم این نوع حرفه ای می تواند بسیار گران باشد و برای هیچ شرکتی، صرف نظر از اندازه، مطلوب نیست.
در حال حاضر، اکثر شرکتها ترجیح میدهند کار حسابداری را به یک متخصص خارجی برون سپاری کنند که نه تنها میتواند کار را سریع، ماهرانه و با هزینهای معقول انجام دهد، بلکه با مزایای فریلنسرها، میتوانید حرفهای را انتخاب کنید.
در زمینهی دقیقی که شرکت شما در آن کار میکند با تجربه است. به این ترتیب حسابدار آزاد در مورد جریانهای نقدی خاص صنعت و نقاط ضعف ممکن است آگاه باشد.
لوازم التحریر و دفتر در صورت خرید عمده قیمت بسیار کمتری دارند و تضمین می شود که مواد به دلیل استفاده منظم از آن هدر نمی روند.
حتی اگر محصولات به طور مرتب استفاده نشوند مگر اینکه ماهیتی مانند چسب داشته باشند، فاسد شدنی نیستند.
لوازم التحریر و دفتر اولیه تا حدی برای همه مورد نیاز و ضروری است، اما افزایش مصرف گرایی و افزایش تقاضا برای لوازم التحریر غیرضروری منجر به خرید غیرضروری شده است.